Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Dębowa Kłoda

Logo - Urząd Gminy Dębowa Kłoda

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

powrót do listy przetargów

Załącznik

Treść

Polska-Dębowa Kłoda: Kolektory słoneczne do produkcji ciepła

2018/S 090-202360

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

Wyniki postępowania

Dostawy

Dyrektywa 2014/24/UE

Sekcja I: Instytucja zamawiająca

I.1)Nazwa i adresy
Gmina Dębowa Kłoda
Dębowa Kłoda 116A
Dębowa Kłoda
21-211
Polska
Osoba do kontaktów: Kamil Deryło
Tel.: +48 833557008
E-mail: inwestycje@debowakloda.pl
Faks: +48 833557044
Kod NUTS: PL81

Adresy internetowe:

Główny adres: http://ugdebowakloda.bip.lubelskie.pl

I.2)Informacja o zamówieniu wspólnym
I.4)Rodzaj instytucji zamawiającej
Organ władzy regionalnej lub lokalnej
I.5)Główny przedmiot działalności
Ogólne usługi publiczne

Sekcja II: Przedmiot

II.1)Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)Nazwa:

 

Dostawa i montaż kolektorów słonecznych, kotłów na biomasę w budynkach mieszkalnych i budynku użyteczności publicznej na terenie Gminy Dębowa Kłoda

 

Numer referencyjny: RI.IBP.271.01.2018
II.1.2)Główny kod CPV
09331100
II.1.3)Rodzaj zamówienia
Dostawy
II.1.4)Krótki opis:

 

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż kolektorów słonecznych, kotłów na biomasę w budynkach mieszkalnych i budynku użyteczności publicznej na terenie Gminy Dębowa Kłoda w ramach projektu pn.: „Energia przyjazna środowisku i turystyce na terenie Gminy Dębowa Kłoda”.

 

II.1.6)Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: tak
II.1.7)Całkowita wartość zamówienia (bez VAT)
Wartość bez VAT: 3 976 792.00 PLN
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

 

Dostawa i montaż instalacji solarnych w budynkach mieszkalnych na terenie Gminy Dębowa Kłoda

 

Część nr: 1
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
09331100
45300000
45330000
45331000
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL81
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

 

Teren gminy Dębowa Kłoda.

 

II.2.4)Opis zamówienia:

 

Dostawa i montaż instalacji solarnych w budynkach mieszkalnych na terenie Gminy Dębowa Kłoda, obejmująca:

1) dostawę i montaż w oparciu o posiadaną dokumentację techniczną 405 szt. instalacji solarnych, w tym:

a) 342 szt. instalacji 2 – kolektorowych z zasobnikiem o poj. 200 l,

b) 60 szt. instalacji 3 – kolektorowych z zasobnikiem o poj. 300 l,

c) 3 szt. instalacji 4 – kolektorowych z zasobnikiem o poj. 400 l,

2) montaż kolektorów słonecznych wraz z konstrukcją dostosowaną do miejsca montażu,

3) posadowienie podgrzewacza c.w.u.,

4) podłączenie podgrzewacza c.w.u. do istniejącej instalacji c.w.u., cyrkulacji c.w.u., c.o. i z. w.

5) wykonanie instalacji łączącej kolektory z podgrzewaczem c.w.u.

6) montaż armatury, zespołu pompowego, naczyń przeponowych i pozostałych elementów wg. schematu technologicznego,

7) instalacja układu sterującego,

8) wykonanie płukania oraz prób ciśnieniowych instalacji,

9) napełnienie instalacji,

10) uruchomienie instalacji,

11) przeszkolenie Użytkowników,

12) sporządzenie instrukcji obsługi i przekazanie jej Użytkownikom

13) uzupełnienie ubytków ścian, stropów, uszczelnienie pokrycia dachowego po przejściach przewodów,

14) wykonanie przewodów instalacji c.o. oraz wody zimnej i ciepłej, niezbędnych do połączenia z projektowanym systemem solarnym.

15) inne elementy ujęte w załączniku nr 1a do SIWZ i Projekcie umowy stanowiącym załącznik Nr 2a do SIWZ.

 

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryterium jakości - Nazwa: Czas reakcji przeglądu gwarancyjnego na wezwanie / Waga: 40 %
Cena - Waga: 60 %
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu: Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020
II.2.14)Informacje dodatkowe

 

1. Zamawiający przewiduję procedurę z art. 24 aa ustawy Pzp.

2. Ze względu na ograniczoną liczbę znaków, które można wprowadzić do treści ogłoszenia, szczegółowe informacje zawarto w SIWZ dostępnej wraz z niniejszym ogłoszeniem na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem: http://ugdebowakloda.bip.lubelskie.pl

3. Numeracja przywołana w Sekcji III i VI wynika z numeracji przyjętej w SIWZ.

 

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

 

Dostawa i montaż kotłów na biomasę w budynkach mieszkalnych na terenie Gminy Dębowa Kłoda

 

Część nr: 2
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
45331110
45331100
45321000
45300000
45330000
45331000
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL81
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

 

Teren gminy Dębowa Kłoda.

 

II.2.4)Opis zamówienia:

 

Dostawa i montaż kotłów na biomasę w budynkach mieszkalnych na terenie Gminy Dębowa Kłoda, obejmująca:

1) dostawę i montaż w oparciu o posiadaną dokumentację techniczną 33 szt. kotłów na biomasę, w tym:

a) 2 szt. o mocy min. 15kW montowanych w budynkach mieszkalnych,

b) 20 szt. o mocy min. 20kW montowanych w budynkach mieszkalnych,

c) 10 szt. o mocy min. 25kW montowanych w budynkach mieszkalnych,

d) 1 szt. o mocy min. 25kW montowana w budynkach gospodarczym,

2) montaż armatury, urządzeń i pozostałych elementów wg schematu technologicznego,

3) instalacja układu sterującego,

4) wykonanie płukania oraz prób ciśnieniowych instalacji,

5) napełnienie instalacji,

6) uruchomienie instalacji,

7) przeszkolenie Użytkowników,

8) sporządzenie instrukcji obsługi i przekazanie jej Użytkownikom,

9) uzupełnienie i uszczelnienie ubytków po przejściach przewodów,

10) wykonanie przewodów instalacji wody zimnej, ciepłej c.o. i elektrycznych niezbędnych do połączenia z projektowanym systemem,

11) wyposażenie instalacji w moduł komunikacyjny pozwalający na późniejsze objęcie ich systemem zarządzania energią pochodząca z OZE,

12) inne elementy ujęte w załączniku nr 1b do SIWZ i wzorze umowy stanowiącym załącznik Nr 2b do SIWZ.

 

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryterium jakości - Nazwa: Czas reakcji przeglądu gwarancyjnego na wezwanie / Waga: 40 %
Cena - Waga: 60 %
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu: Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020
II.2.14)Informacje dodatkowe

 

1. Zamawiający przewiduję procedurę z art. 24 aa ustawy Pzp.

2. Ze względu na ograniczoną liczbę znaków, które można wprowadzić do treści ogłoszenia, szczegółowe informacje zawarto w SIWZ dostępnej wraz z niniejszym ogłoszeniem na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem: http://ugdebowakloda.bip.lubelskie.pl

3. Numeracja przywołana w Sekcji III i VI wynika z numeracji przyjętej w SIWZ.

 

Sekcja IV: Procedura

IV.1)Opis
IV.1.1)Rodzaj procedury
Procedura otwarta
IV.1.3)Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
IV.1.6)Informacje na temat aukcji elektronicznej
IV.1.8)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie
IV.2)Informacje administracyjne
IV.2.1)Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania
Numer ogłoszenia w Dz.Urz. UE – OJ/S: 2018/S 009-015449
IV.2.8)Informacje o zakończeniu dynamicznego systemu zakupów
IV.2.9)Informacje o zakończeniu zaproszenia do ubiegania się o zamówienie w postaci wstępnego ogłoszenia informacyjnego

Sekcja V: Udzielenie zamówienia

Część nr: 1
Nazwa:

 

Dostawa i montaż instalacji solarnych w budynkach mieszkalnych na terenie Gminy Dębowa Kłoda

 

Zamówienie/zamówienie na część zostaje udzielone: tak
V.2)Udzielenie zamówienia
V.2.1)Data zawarcia umowy:
24/04/2018
V.2.2)Informacje o ofertach
Liczba otrzymanych ofert: 2
Liczba ofert otrzymanych od MŚP: 2
Liczba ofert otrzymanych od oferentów z innych państw członkowskich UE: 0
Liczba ofert otrzymanych od oferentów z państw niebędących członkami UE: 0
Liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
Zamówienie zostało udzielone grupie wykonawców: nie
V.2.3)Nazwa i adres wykonawcy
ANTINUS Sp. z o.o.
ul. Sobieskiego 39 B5
Skierniewice
96-100
Polska
E-mail: info@antinus.pl
Kod NUTS: PL715

Adres internetowy: www.antinus.pl

Wykonawcą jest MŚP: tak
V.2.4)Informacje na temat wartości zamówienia/części (bez VAT)
Całkowita końcowa wartość umowy/części: 3 551 142.00 PLN
V.2.5)Informacje na temat podwykonawstwa

Sekcja V: Udzielenie zamówienia

Zamówienie nr: 2
Część nr: 2
Nazwa:

 

Dostawa i montaż kotłów na biomasę w budynkach mieszkalnych na terenie Gminy Dębowa Kłoda

 

Zamówienie/zamówienie na część zostaje udzielone: tak
V.2)Udzielenie zamówienia
V.2.1)Data zawarcia umowy:
07/05/2018
V.2.2)Informacje o ofertach
Liczba otrzymanych ofert: 3
Liczba ofert otrzymanych od MŚP: 3
Liczba ofert otrzymanych od oferentów z innych państw członkowskich UE: 0
Liczba ofert otrzymanych od oferentów z państw niebędących członkami UE: 0
Liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
Zamówienie zostało udzielone grupie wykonawców: nie
V.2.3)Nazwa i adres wykonawcy
MK Mikro Energia Kazimierz Martychowiec
Opole 80
Podedwórze
22-222
Polska
E-mail: biuro@mikro-energia.com.pl
Kod NUTS: PL81

Adres internetowy: www.mikro-energia.com.pl

Wykonawcą jest MŚP: tak
V.2.4)Informacje na temat wartości zamówienia/części (bez VAT)
Całkowita końcowa wartość umowy/części: 425 650.00 PLN
V.2.5)Informacje na temat podwykonawstwa

Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.3)Informacje dodatkowe:
VI.4)Procedury odwoławcze
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Krajowa Izba Odwoławcza
ul. Postępu 17a
Warszawa
02-676
Polska
Tel.: +48 224587801
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Faks: +48 224587800

Adres internetowy: www.uzp.gov.pl

VI.4.2)Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
VI.4.3)Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:

 

— 24.1. Środki ochrony prawnej przewidziane są w dziale VI ustawy,

— 24.2. Środkami ochrony prawnej są odwołanie i skarga do sądu,

— 24.3. Środki ochrony prawnej przysługują wykonawcy, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu danego zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy,

— 24.4. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia o zamówieniu oraz SIWZ przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 154 pkt 5 ustawy,

— 24.5. Odwołanie przysługuje wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy czynności zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy,

— 24.6. Odwołanie powinno wskazywać czynność lub zaniechanie czynności zamawiającego, której zarzuca się niezgodność z przepisami ustawy, zawierać zwięzłe przedstawienie zarzutów, określać żądanie oraz wskazywać okoliczności faktyczne i prawne uzasadniające wniesienie odwołania,

— 24.7. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w formie pisemnej lub w postaci elektronicznej, podpisane bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub równoważnego środka, spełniającego wymagania dla tego rodzaju podpisu,

— 24.8. Odwołujący przesyła kopię odwołania zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu. Domniemywa się, iż zamawiający mógł zapoznać się z treścią odwołania przed upływem terminu do jego wniesienia, jeżeli przesłanie jego kopii nastąpiło przed upływem terminu do jego wniesienia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej,

— 24.9. Odwołanie w postępowaniu wnosi się w następujących terminach:

— a) w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli zostały przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej albo w terminie 15 dni – jeżeli zostały przesłane w inny sposób,

— b) odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu oraz wobec postanowień SIWZ wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia SIWZ na stronie internetowej,

— c) odwołanie wobec czynności innych niż określone pkt a) i b) wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia,

— 24.10. Na orzeczenie Krajowej Izby Odwoławczej stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu,

— 24.11. Skargę wnosi się do sądu okręgowego właściwego dla siedziby zamawiającego,

— 24.12. Skargę wnosi się za pośrednictwem Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w terminie 7 dni od dnia doręczenia orzeczenia Krajowej Izby Odwoławczej, przesyłając jednocześnie jej odpis przeciwnikowi skargi. Złożenie skargi w placówce pocztowej operatora wyznaczonego w rozumieniu ustawy z dnia 23.11.2012 r. Prawo pocztowe (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1481), jest równoznaczne z jej wniesieniem.

 

VI.4.4)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Krajowa Izba Odwoławcza
ul. Postępu 17a
Warszawa
02-676
Polska
Tel.: +48 224587801
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Faks: +48 224587800

Adres internetowy: www.uzp.gov.pl

VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
08/05/2018
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Deryło Kamil
dodano do BIP dnia 14-05-2018 10:51:50