Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania część III
powrót do listy przetargówZałącznik
RI.IBP.271.01.2018
Dębowa Kłoda, 2018-03-16
ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: RI.IBP.271.01.2018. Nazwa zadania: „Dostawa i montaż kolektorów słonecznych, kotłów na biomasę
w budynkach mieszkalnych i budynku użyteczności publicznej na terenie Gminy Dębowa Kłoda”- część III.
Działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4) oraz art. 92 ust. 1 pkt. 7) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579) zamawiający informuje
o unieważnieniu przedmiotowego postępowania.
Uzasadnienie faktyczne:
W postępowaniu złożono jedną ofertą, kwota tej oferty przewyższa wartość jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zadania.
Uzasadnienie prawne:
art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych
Środki ochrony prawnej
Od niniejszej decyzji zamawiającego, wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej (Odwołanie, Skarga do Sądu) wobec
1) niezgodnej z przepisami ustawy czynności podjętej przez zamawiającego w niniejszym postępowaniu, lub
2) zaniechaniu czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy,
Termin wniesienia odwołania: 10 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (faks lub poczta elektroniczna), lub 15 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia, jeżeli zostało ono przesłane w inny sposób.
Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się w Dziale VI Prawa zamówień publicznych „Środki ochrony prawnej", art. od 179 do 198g.
dodano do BIP dnia 16-03-2018 08:01:00