Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Dębowa Kłoda

Logo - Urząd Gminy Dębowa Kłoda

„Odbieranie, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Dębowa Kłoda pochodzących z nieruchomości zamieszkałych oraz z nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy i Punktu PSZOK"

Data ogłoszenia
2020-11-30
Termin składania ofert
2020-12-08 12:00
Treść

Ogłoszenie nr 759232-N-2020 z dnia 30.11.2020 r.


Urząd Gminy Dębowa Kłoda: „Odbieranie, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z
terenu Gminy Dębowa Kłoda pochodzących z nieruchomości zamieszkałych oraz z nieruchomości, na
których nie zamieszkują mieszkańcy i punktu PSZOK.”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których
działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały
zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie
marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii,
o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy
chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli
przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie
postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Ogłoszenie nr 759232-N-2020 z dnia 30.11.2020 r.
30.11.2020 https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=57a95b36-4496-46a1-a7d1-91360ff2a48b
https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=57a95b36-4496-46a1-a7d1-91360ff2a48b 2/17
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać
adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do
kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii
Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Dębowa Kłoda, krajowy numer identyfikacyjny
53248700000000, ul. Dębowa Kłoda , 21-211 Dębowa Kłoda, woj. lubelskie, państwo Polska, tel.
833 557 008, e-mail ugdebowa.inwest@wp.pl, faks 833 557 044.
Adres strony internetowej (URL): ugdebowa.bip.lubelskie.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów
plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania,
w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie
postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali
zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy
zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod
adresem (URL)
Tak
ugdebowakloda.bip.lubelskie.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków
zamówienia
30.11.2020 https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=57a95b36-4496-46a1-a7d1-91360ff2a48b
https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=57a95b36-4496-46a1-a7d1-91360ff2a48b 3/17
Tak
ugdebowakloda.bip.lubelskie.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod
adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w
inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny
sposób:
Nie
Inny sposób:
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które
nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem:
(URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Odbieranie, transport i zagospodarowanie
odpadów komunalnych z terenu Gminy Dębowa Kłoda pochodzących z nieruchomości zamieszkałych
30.11.2020 https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=57a95b36-4496-46a1-a7d1-91360ff2a48b
https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=57a95b36-4496-46a1-a7d1-91360ff2a48b 4/17
oraz z nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy i punktu PSZOK.”
Numer referencyjny: RI.GK.271.1.11.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu
wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót
budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego
- określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem
zamówienia jest odbieranie odpadów komunalnych z terenu Gminy Dębowa Kłoda pochodzących z
nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy, nieruchomości na których nie zamieszkują
mieszkańcy, a na których powstają odpady komunalne, a także z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów
Komunalnych w Dębowej Kłodzie oraz ich transport do Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa Opis Przedmiotu Zamówienia stanowiący Załącznik
Nr. 1 do SIWZ, oraz SIWZ.
II.5) Główny kod CPV: 90500000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90511000-2
90511300-5
90513100-7
30.11.2020 https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=57a95b36-4496-46a1-a7d1-91360ff2a48b
https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=57a95b36-4496-46a1-a7d1-91360ff2a48b 5/17
90511300-5
90512000-9
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita
maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu
zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art.
134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o
których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa
ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 01.01.2021 lub zakończenia: 31.12.2021
II.9) Informacje dodatkowe: Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania zamówienia od 1
stycznia 2021 do 31 grudnia 2021 zgodnie z przedstawionym i zatwierdzonym przez Zamawiającego
Harmonogramem.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM,
EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile
wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: . O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zgodnie z
ustawą spełniają warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o
udzielenie zamówienia. Zamawiający, na podstawie art. 22 ust. la i lb ustawy ustala warunki udziału w
30.11.2020 https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=57a95b36-4496-46a1-a7d1-91360ff2a48b
https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=57a95b36-4496-46a1-a7d1-91360ff2a48b 6/17
postępowaniu dotyczące: 1) Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności
zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca
wykaże, że posiada: a) aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania
odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zgodnie z wymogami ustawy z dnia 13 września
1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminie (Dz.U. z 2020 r. poz. 1439). b) aktualne
zezwolenie na zbieranie i transport odpadów komunalnych wydane przez właściwego Starostę na
podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz.U. z 2020 r. poz. 797 z późn. zm.), w
tym odpadów niebezpiecznych wyłonionych ze strumienia odpadów komunalnych z grupy 15 i 20, lub
równoważne wydane na podstawie wcześniejszych przepisów c) aktualny wpis do rejestru
zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny prowadzonego przez Głównego Inspektora
Ochrony Środowiska lub zapewni gotowość przyjęcia odpadów przez innego przedsiębiorcę
wpisanego do tego rejestru. d) wpis w rejestrze BDO w dziale VII kody odpadów obejmujące
przedmiot zamówienia, o którym mowa w artykule 49 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach
(Dz.U. z 2020, poz. 797 z późn. zm.).
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: 2) sytuacji ekonomicznej i finansowej. Warunek zostanie spełniony jeżeli
wykonawca wykaże, że posiada: a) opłaconą polisę, w przypadku jej braku lub inny dokument
potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 150.000 zł.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 3) zdolności technicznej lub zawodowej. Wykonawca spełni warunek, jeżeli
wykaże, że: a) będzie dysponował bazą magazynowo - transportową spełniającą wymagania
Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w
zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r., poz.
122);c) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy- w tym okresie wykonał co najmniej 1 usługę odpowiadającą swym rodzajem
i zakresem przedmiotowi zamówienia, tj. wykonał co najmniej jedną usługę polegającą na odbiorze i
zagospodarowaniu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości o łącznej masie odebranych
odpadów w ciągu następujących po sobie 12 miesięcy co najmniej 400 Mg. 2. Wykonawcy, którzy nie
wykażą spełnienia wymaganych warunków zostaną wykluczeni z postępowania. 3. Wykonawca może
w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w
odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub
30.11.2020 https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=57a95b36-4496-46a1-a7d1-91360ff2a48b
https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=57a95b36-4496-46a1-a7d1-91360ff2a48b 7/17
zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru
prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 4. Wykonawca, który polega na zdolnościach
innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował
niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych
podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub
zawodowe, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu
oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia. W odniesieniu do
warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy
mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli te podmioty zrealizują usługi, do realizacji
których te zdolności są wymagane. 5. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja
ekonomiczna lub finansowa podmiotu udostępniającego zasoby, nie potwierdzają spełnienia przez
wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy
wykluczenia, zamawiający zażąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego:
zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub zobowiązał się do osobistego wykonania
odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację
finansową lub ekonomiczną.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia
wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU
WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA
30.11.2020 https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=57a95b36-4496-46a1-a7d1-91360ff2a48b
https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=57a95b36-4496-46a1-a7d1-91360ff2a48b 8/17
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ
WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU
POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3
USTAWY PZP:
VII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY
W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTEPOWANIU
ORAZ BRAK PODSTAW DO WYKLUCZENIA 1. Dokumenty składane wraz z ofertą: 1) W celu
potwierdzenia spełnienia opisanych warunków udziału w postępowaniu wykonawca zobowiązany jest
przedłożyć: a) Oświadczenie wstępne o spełnieniu warunków wynikających z treści art. 22 ustawy
Prawo zamówień publicznych (wzór-zał nr 4 ) 2) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z
postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust.
1 ustawy należy przedłożyć: a) Oświadczenie wstępne o braku podstaw do wykluczenia z udziału w
postępowaniu wg wzoru( wzór –zał nr 5). 3) Klauzula informacyjna RODO. a) Załącznik Nr 10 do
SIWZ- Klauzula informacyjna RODO
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ
W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA
OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
3. Dokumenty składane na wezwanie Zamawiającego: Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a
następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega
wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Zamawiający przed udzieleniem
zamówienia wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w
wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub
dokumentów potwierdzających okoliczności o których mowa w art.25 ust.1 Pzp. oraz rozdz. V SIWZ:
) w zakresie wykazania spełnienia określonych przez Zamawiającego warunków: • kompetencji lub
uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
a) aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od
właścicieli nieruchomości zgodnie z wymogami ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu
czystości i porządku w gminie (Dz. U. z 2020 r. poz. 1439). b) aktualne zezwolenie na zbieranie i
30.11.2020 https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=57a95b36-4496-46a1-a7d1-91360ff2a48b
https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=57a95b36-4496-46a1-a7d1-91360ff2a48b 9/17
transport odpadów komunalnych wydane przez właściwego Starostę na podstawie ustawy z dnia 14
grudnia 2012 roku o odpadach (Dz.U. z 2020 r. poz. 797 z późn. zm.), w tym odpadów
niebezpiecznych wyłonionych ze strumienia odpadów komunalnych z grupy 15 i 20, lub równoważne
wydane na podstawie wcześniejszych przepisów. c) aktualny wpis do rejestru zbierających zużyty
sprzęt elektryczny i elektroniczny prowadzonego przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska lub
zapewni gotowość przyjęcia odpadów przez innego przedsiębiorcę wpisanego do tego rejestru. d) wpis
w rejestrze BDO w dziale VII kody odpadów obejmujące przedmiot zamówienia, o którym mowa w
artykule 49 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz.U. z 2020, poz. 797 z późn. zm.).•
sytuacji ekonomicznej i finansowej. a) opłaconą polisę, w przypadku jej braku inny dokument
potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 150.000 zł. •
zdolności technicznej lub zawodowej a) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń
technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o
podstawie dysponowania tymi zasobami według załącznika nr 6 do SIWZ. b) wykaz usług
wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie
ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy- w tym
okresie wykonał co najmniej jedną usługę odpowiadającą swym rodzajem i zakresem przedmiotowi
zamówienia, tj. wykonał co najmniej jedną usługę polegającą na odbiorze i zagospodarowaniu
odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości o łącznej masie odebranych odpadów w ciągu
następujących po sobie 12 miesięcy co najmniej 400 Mg wraz z podaniem daty wykonania i
podmiotów, na rzecz którego usługa została wykonana oraz z załączeniem dowodów określających czy
ta usługa została wykonana należycie, przy czym dowodem tym są referencje bądź inne dokumenty
wystawione przez podmiot na rzecz którego usługa była wykonywana, a w przypadku świadczeń
okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym
charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie wykonawcy; w
przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty
potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania ofert -(w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z
oryginałem przez wykonawcę) według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ
W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA
OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
30.11.2020 https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=57a95b36-4496-46a1-a7d1-91360ff2a48b
https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=57a95b36-4496-46a1-a7d1-91360ff2a48b 10/17
Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została
oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w
postępowaniu. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie wykonawcę, którego oferta
została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych
na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności o których mowa w
art.25 ust.1 Pzp. oraz rozdz. V SIWZ:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
w zakresie wykazania spełnienia określonych przez Zamawiającego warunków: • kompetencji lub
uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
a) aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od
właścicieli nieruchomości zgodnie z wymogami ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu
czystości i porządku w gminie (Dz. U. z 2020 r. poz. 1439). b) aktualne zezwolenie na zbieranie i
transport odpadów komunalnych wydane przez właściwego Starostę na podstawie ustawy z dnia 14
grudnia 2012 roku o odpadach (Dz.U. z 2020 r. poz. 797 z późn. zm.), w tym odpadów
niebezpiecznych wyłonionych ze strumienia odpadów komunalnych z grupy 15 i 20, lub równoważne
wydane na podstawie wcześniejszych przepisów. c) aktualny wpis do rejestru zbierających zużyty
sprzęt elektryczny i elektroniczny prowadzonego przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska lub
zapewni gotowość przyjęcia odpadów przez innego przedsiębiorcę wpisanego do tego rejestru. d) wpis
w rejestrze BDO w dziale VII kody odpadów obejmujące przedmiot zamówienia, o którym mowa w
artykule 49 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz.U. z 2020, poz. 797 z późn. zm.). •
sytuacji ekonomicznej i finansowej. a) opłaconą polisę, w przypadku jej braku inny dokument
potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 150.000 zł. •
zdolności technicznej lub zawodowej a) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń
technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o
podstawie dysponowania tymi zasobami według załącznika nr 6 do SIWZ. b) wykaz usług
wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie
ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy- w tym
okresie wykonał co najmniej jedną usługę odpowiadającą swym rodzajem i zakresem przedmiotowi
zamówienia, tj. wykonał co najmniej jedną usługę polegającą na odbiorze i zagospodarowaniu
odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości o łącznej masie odebranych odpadów w ciągu
następujących po sobie 12 miesięcy co najmniej 400 Mg wraz z podaniem daty wykonania i
podmiotów, na rzecz którego usługa została wykonana oraz z załączeniem dowodów określających czy
ta usługa została wykonana należycie, przy czym dowodem tym są referencje bądź inne dokumenty
30.11.2020 https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=57a95b36-4496-46a1-a7d1-91360ff2a48b
https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=57a95b36-4496-46a1-a7d1-91360ff2a48b 11/17
wystawione przez podmiot na rzecz którego usługa była wykonywana, a w przypadku świadczeń
okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym
charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie wykonawcy; w
przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty
potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania ofert -(w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z
oryginałem przez wykonawcę) według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy
złotych ). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w
jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach
spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem
pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach
udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2020 r. poz. 299) ; Wadium
wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr. 86
8042 0006 0260 1658 2000 0060 W tytule przelewu należy podać: Wadium w postępowaniu pn.
„Odbieranie i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Dębowa Kłoda .pochodzących z
nieruchomości zamieszkałych oraz z nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a
powstają odpady komunalne i punktu PSZOK". Za termin wniesienia wadium w formie przelewu
pieniężnego przyjmuje się dzień i godzinę uznania kwoty wadium na rachunku Zamawiającego.
Wadium można wnieść do dnia, w którym upływa termin składania ofert, ale przed nadejściem
godziny, do której powinny być złożone oferty. Dokument w formie gwarancji i poręczenia winien
zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty
odpowiadającej wysokości wadium, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek
zastrzeżeń. Jako beneficjenta w dokumencie gwarancji lub poręczenia należy wskazać Gminę Dębowa
Kłoda z siedzibą w Dębowej Kłodzie. Oferta Wykonawcy zostanie przez Zamawiającego odrzucona,
30.11.2020 https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=57a95b36-4496-46a1-a7d1-91360ff2a48b
https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=57a95b36-4496-46a1-a7d1-91360ff2a48b 12/17
jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. Wadium musi
obejmować okres związania ofertą. Warunki zwrotu i utraty wadium są określone w art. 46 ustawy.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert
katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów
elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
30.11.2020 https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=57a95b36-4496-46a1-a7d1-91360ff2a48b
https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=57a95b36-4496-46a1-a7d1-91360ff2a48b 13/17
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące
dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie
katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do
sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg
ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu
zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz
jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich
wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych
w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
30.11.2020 https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=57a95b36-4496-46a1-a7d1-91360ff2a48b
https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=57a95b36-4496-46a1-a7d1-91360ff2a48b 14/17
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Termin płatności 40,00
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg
nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez
przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili
rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
30.11.2020 https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=57a95b36-4496-46a1-a7d1-91360ff2a48b
https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=57a95b36-4496-46a1-a7d1-91360ff2a48b 15/17
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać
wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez
zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym
wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości
postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie
30.11.2020 https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=57a95b36-4496-46a1-a7d1-91360ff2a48b
https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=57a95b36-4496-46a1-a7d1-91360ff2a48b 16/17
zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
12. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Ewentualna zmiana może być spowodowana ; -
dostosowaniem zamówienia do obowiązujących przepisów prawa w razie ich zmiany , - wystąpienia
sytuacji o której mowa w § 7, 4) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w
stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Ewentualna zmiana może
być spowodowana dostosowaniem zamówienia do wymogów prawnych związanych z planowanym
wejściem w życie ustawy o zmianie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, zmiany aktów
prawa miejscowego obowiązujących na terenie Gminy Dębowa Kłoda. Wszelkie zmiany niniejszej
umowy uzgodnione przez strony mogą nastąpić jedynie z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem
nieważności. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian umowy w następujących przypadkach: 1)
zmianę osób podanych w ofercie Wykonawcy, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot
umowy- zmiana jest możliwa na osoby spełniające wymogi SIWZ, a dla skutecznej zmiany niezbędne
jest uzyskanie zgody Zamawiającego na zaproponowaną osobę 2) wykonanie usług w nowszej
technologii (w tym zastosowaniem innego sprzętu niż przewidzianego w ofercie) dla istniejących
warunków, a pozwalającej na zaoszczędzenie czasu i kosztów realizacji przedmiotu umowy, lub
umożliwiające uzyskanie lepszej jakości usług; 3) zmianę wynagrodzenia związaną ze zmianą
obowiązującej stawki VAT lub wystąpieniem sytuacji opisanej w § 7 zał. nr 3
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 08.12.2020, godzina: 12:00,
30.11.2020 https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=57a95b36-4496-46a1-a7d1-91360ff2a48b
https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=57a95b36-4496-46a1-a7d1-91360ff2a48b 17/17
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku
nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części
zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania z przyczyn niezależnych od
Zamawiającego.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Załączniki
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Marek Szewczykdodano do BIP dnia 30-11-2020 13:56:34